Monday, November 1, 2010

Character of the week / Personaje de la semana.

Audrey Hepburn

 Fue una actriz anglo-belga, ganadora del Óscar y del premio Tony. Es conocida por ser la primera actriz que impuso la tendencia del look casual en vez del glamour.  / Was an Anglo-Belgian actress, Oscar winner and Tony Award. It is known for being the first actress to beat the trend of casual look instead of glamorous.

No soy hermosa. Mi madre una vez me llamó patito feo. Pero, separando las cosas, tengo algunas buenas características.

Nunca pienso en mi como un ícono. Eso está en las mentes de la gente no está en mi mente. Apenas hago mi trabajo.

Si soy honesta debo decir que todavía leo cuentos de hadas y son los que más me gustan.

Nací con una necesidad enorme del afecto, y una necesidad terrible de darlo.

Si obedeces todas las reglas, falta toda la diversión.

Cuanto más se envejece más se parece la tarta de cumpleaños a un desfile de antorchas.

I'm not beautiful. My mother once called me ugly duckling. But separating the stuff, I have some nice features.

I never think of myself as an icon. That's on the minds of people not in my mind. Just doing my job.

If I'm honest I must say that I still read fairy tales are the ones I like.

I sometimes wonder if men and women really are satisfied..Perhaps they should live separately and visitarce.

I was born with an enormous need of affection, and a terrible need to give it.

If you obey all the rules, missing all the fun.


The more you age is most like the birthday cake to a torchlight parade.

No comments:

Post a Comment