Friday, October 22, 2010

Last Sacrifice beginning....Yaaay ♥

Omg Just watching this  article some girl publish on twitter and I was so exited and happy , even is 4 words of how will begin Last Sacrifice it just make me feel much near to the book release on December 07 
I totally exited to see what is going to happen with Rose if she going to jail ? or be free?
and what about the love triangle between Dimitri , Adrian and Rose.... so much going on.


Dios mío .Sólo viendo este artículo una chica publico en Twitter y yo estoy  tan emocionada y feliz, aunque es de 4 palabras de cómo comenzará el libro  Last sacrifice ,sólo me hace sentir mucho más cerca del lanzamiento del libro en Diciembre 07.Estoy totalmente emocionada para  ver qué va a pasar con Rose si ella va a la cárcel? o será libre?
y ¿qué pasa con el triángulo amoroso entre Dimitri, Adrián y Rose ....tantas cosas van a pasar.


No comments:

Post a Comment